Etusivu » Tiedotteet » Salakapakka Speakeasy

Salakapakka Speakeasy

Näistä juhlista ei muuten ennakkoon hiiskuta. Muistathan ovelle kertoa Big Rempalle salasanan. Tarvittaessa Big Rempaa ohjaa takaoven kautta asiakkaat sisään. Muistathan pitää kapakan salaisena, etkä hiisku kylillä.

Talon kova tee tarjoillaan nimensä mukaisesti kupeista ja ikkunat peitetään verhoilla. Ainekin illalla on luvassa swingiä, helmiä, kimallusta ja sulkia. Näistä juhlista ei glamouria puutu! Mukaansa tempaavaa swingmusiikkia, tanssia ja tyylikkäästi pukeutuneita vieraita. Voiko juhlat enää paremmaksi muuttua?

Tulethan siis kokemaan kuumaa Charleston tunnelmaa, huippu muusikoiden viihdyttämänä, iloista naurua ja herkullisia makuelämyksiä kauniita tanssityttöjä unohtamatta! Ehkäpä saat Charleston tanssivinkkejä? Charleston teemainen kuvaseinä kuvauksia varten, muistathan pukeutua teemaan mukaan.

Tanssiryhmä Catsy Cats tulee viihdyttämään Orilammen majalle energisellä ja näyttävällä pikkutuhmalla showllaan!
Tanssin ammattilaisista ja harrastajista koostuva Catsy Cats on toiminut ja esiintynyt aktiivisesti jo 5 vuotta ja ryhmän kotipaikkana on Kouvola.
Ryhmä nähdään upeissa asuissa ja myöskin hieman vähäpukeisempana!
Tätä burleskia- ja showtanssia yhdistävää showta saa katsoa hymyssä suin ja pilke silmäkulmassa!

ps. Naapurillekin kannattaa kertoa. Tätä et halua missata!

Jotta koko illan jaksaa, kannattaa tulla herkuttelemaan päivällisellä, ajan henkeen sopiva päivällinen 25€/hlö.

Majoituspaketti sisältää majoituksen, aamiaisen, päivällisen sekä ohjelman

Hinta alk. 69€/hlö/2hh, 1 hengen lisä 30€/vrk

Dine and Show 29€/hlö sis. ruokailu ja ohjelma